نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از فروش بازیکنان یوونتوس

آخرین اخبار از فروش بازیکنان یوونتوس

بعد از خروج کونته از راس کادرفنی تیم یوونتوس و اضافه شدن الگری، شایعات زیادی در مورد خروج برخی از بازیکنان یوونتوس شنیده شد و عده ای این شایعات را به خاطر حضور الگری در تیم تورینی برشمردند.

 

کارلوس توز و اندراه ا پیرلو دو بازیکنی بودند که خیلی زود اخبار جدایی انها به گوش رسید و خواهان ترتیب جلسه با سران باشگاه برای مشخص شدن وضعیت نهایی خود شدند و تیم های حاضر در فوتبال اروپا بلافاصله بعد از شنیدن این اخبار، از علاقه مندی خود برای جذب این دو بازیکن خبر دادند.

 

در همین رابطه سران باشگاه یوونتوس در تلاش هستند تا برنامه ای را ترتیب دهند که این دو بازیکن از تصمیم خود منصرف شوند و فوتبال خود را در تیم یوونتوس دنبال کنند اما در صورتی که باشگاه نتواند با این بازیکنان به توافق دست پیدا کند، بدون شک یوونتوس ضربه ی بزرگی خواهد خورد.

 

در طرف دیگر باشگاه منچستر یونایتد انگلیس همچنان برای جذب ارتورو ویدال پافشاری می کند و هر روز مبلغ دستمزد این بازیکن را افزایش می دهد تا بتواند رضایت وی را جذب کند اما رقم پیشنهادی انها به تیم یوونتوس برای گرفتن رضایت نامه بیش از 45 میلیون یورو نخواهد شد. پیش بینی می شود ظرف سه روز آینده تکلیف نهایی ویدال مشخص شود.

 

پول پوگبا ستاره ی فرانسوی تیم یوونتوس که برترین بازیکن جوان یووه در جام جهانی 2014 برزیل شد، از تیم های زیادی در سطح اروپا پیشنهاد دارد و چلسی جدی ترین تیمی است که خواهان این بازیکن با استعداد می باشد. رقم پیشنهادی سران تیم چلسی 75 میلیون یورو می باشد و گفته می شود این رقم نهایی انها برای خرید پوگبا می باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: